SVAR/FRÅGESTUND

här kommer svaren från den lilla frågestunden.

vad jobbar du med?
just nu är jag arbetssökande. men jag är också smyckesdesigner och snart kommer en nyöppnad webbutik sälja mina smycken.
vad tror du att du befinner dig och sysselsätter dig med om 10 år?
jag har ingen aning faktiskt. jag tar dagen som den kommer. men jag hoppas att jag jobbar med något kreativt. och så tror jag att jag har lämnat uppsala vid den tiden.
favorit film?
tråkigt svar, men jag har faktiskt ingen favorit.
vilken är din favorit blogg?
oj, vad svårt. jag kan inte välja en. men jag gillar lastnightstrash, styloretic, nodiscount, rikauteliggare, the killing moon, karinbylund osvosv.
vad gör att du dras till en blogg?
en snygg design, många bilder osv
om du var kändis för en dag vem skulle du då vara?
kat von d!
har du träffat nån kändis nån gång och isåfall vem?
ingen större kändis.
har du testat knark, isf vilken/vilka?
de enda droger jag intar/har intagit är koffein, tobak, alkohol och benzo.
varför började du att blogga?
började för länge sedan för att få ventilera mig och skriva ner mina tankar. dagböcker slarvar jag alltid bort.
vad har du för framtidsplaner?
bra fråga. jag lever för stunden och tar dagen som den kommer. sen får vi se vilka vägar jag hamnar på.
hva synes du om kommentarer fra andre Norske bloggere?
jag tycker att det är jättekul att jag har norska läsare, och kommentarer uppskattas alltid. så kommentera på!



/COMMENTS
/WRITTEN BY: Michaela / foto,design & vardagsliv

Kul att läsa :) hihi

2010-05-24 @ 12:55:43
/URL: http://soeticz.webblogg.se/
/WRITTEN BY: rebecca

riktigt häftig blogg tycker jag!

2010-05-27 @ 16:30:01
/URL: http://rebeccamondvay.blogg.se/

/COMMENT HERE:

/YOUR SWEET NAME:
/I'LL BE BACK!

/MAIL: (will not be published)

/URL:

/TELL ME, WHAT'S ON YOUR MIND?:


Blogvertiser

RSS 2.0