/SCABIES

var ut i solen nyss, men det blev inte långvarigt. är jag den enda tjejen som hatar att sola? långtråkigt som fan. men jag måste försöka sola bort ärren från min allergiska reaktion jag fick i våras. ser ut som att jag haft skabb. låter jävligt snyggt, eller hur? jag kommer inte kunna gå i shorts, kjol eller klänning på hela sommaren. hejja :-(


/COMMENTS
/WRITTEN BY: Moa

Jag är likadan. Klarar av ungefär tio minuter, sen börjar jag bli rastlös... Tittar på klockan konstant, tillslut brukar jag ge upp. Måste ha en bok eller något för att stå ut...

2010-06-03 @ 10:48:00
/URL: http://www.frokenfynd.se
/WRITTEN BY: Isabel

Vad var det du fick en allergisk reaktion mot? Och hur har ärren uppkommit? Men jag förstår dig. Har själv massa ärr längs hela mitt vänstra lår, mindre snyggt och jag bävar för varje sommar att klä mig i bikini men denna sommar behöver jag inte bekymra mig för det blir ingen beach för mig ändå :D

2010-06-04 @ 00:13:59
/URL: http://aizah.se

/COMMENT HERE:

/YOUR SWEET NAME:
/I'LL BE BACK!

/MAIL: (will not be published)

/URL:

/TELL ME, WHAT'S ON YOUR MIND?:


Blogvertiser

RSS 2.0