/BROKEN RIBS

jag vet, jag är urtråkig. jag har fått en förkylning, och inte nog med det! jag tror jag har fått en eller flera sprickor i revbenen av hostan. det gör fruktansvärt ont, och jag kan inte ens andas utan att det gör ont. så det bidrar till att jag har tappat all inspiration tyvärr.

att gå till en läkare känns ganska meningslöst också, de gör inte så mycket när det gäller sprickor i revbenen. bara om man brutit flera stycken, som behöver fixeras. dock skulle det ju vara gött med lite starkare smärtstillande medel, då vanliga receptfria inte gör ett smack.. jag känner mig lite som en dr house med vicodin-begär.

men jag hoppas iaf att ni andra får en trevligare helg än vad jag har/kommer ha. latero! ♥


/COMMENTS

/COMMENT HERE:

/YOUR SWEET NAME:
/I'LL BE BACK!

/MAIL: (will not be published)

/URL:

/TELL ME, WHAT'S ON YOUR MIND?:


Blogvertiser

RSS 2.0