SVAR/FRÅGESTUND

hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
vimsig, blyg och glad.

vilket yrke är ditt drömyrke och Varför?
tatuerare. jag älskar tatueringar och tycker att konstformen är intressant. tänk att få föreviga ett vackert motiv på någons hud. intimt och speciellt!

vad fick dig att börja blogga?
i början bloggade jag mest för mig själv, för att ventilera mig osv.

why are you sow cuute? :3
why are YOU so cute? :-)

är du insatt i politiken?
inte ett dugg faktiskt

jätte fin blogg:D
här kommer lite frågor:
hur sminkar du dig?
hur länge har du bloggt?
hur fixar du håret på morgonen?
favorit godis?
hur gammal är du?
tack!
1. det är lite olika, beroende på vad jag ska göra och humör. men oftast börjar jag med grunden och använder först concealer och sedan mineralfoundation. sen sotar jag ögonen och tar på eyeliner och mascara (eller så tar jag på mig lösögonfransar) och sen fyller jag i ögonbrynen, tar på rouge och eventuellt läppstift i en lite mer diskret och neutral färg. lite kortfattat sådär!
2. jag har bloggat i flera år, på olika sidor. men denna har jag haft lite mer än en vecka.
3. gör inte så mkt längre, då jag försöker få mitt hår att vila lite. men ska jag ut och vill göra nåt speciellt med håret så brukar jag platta/locka om jag tycker att det behövs och sen använder jag osis dust it för att få lite volym, tuperar om det behövs och fixerar med spray.
4. trocadero flaskor!
5. jag ser ut som 15, men är faktiskt 21.

hur skulle du kortfattat beskriva din blogg, alltså vad den handlar om etc?
hm. jag skulle säga att den handlar om min typ av stil, sånt som faller mig i smaken. men kortfattat: inspiration, mode, shopping, skönhet och lite allmänt om mig själv.

du är skitsnygg, har du modellat nån gång?
tack, söta du! jag har bara modellat en gång, för skojs skull.


/COMMENTS

/COMMENT HERE:

/YOUR SWEET NAME:
/I'LL BE BACK!

/MAIL: (will not be published)

/URL:

/TELL ME, WHAT'S ON YOUR MIND?:


Blogvertiser

RSS 2.0